tirsdag den 16. marts 2010

Velkommen!

I MEC Access deltager vi igen i år på verdens største sponsorkonference i Chicago næste uge. Her på vores nye blog deler vi vores indtryk fra konferencen med alle, der interesserer sig for vores felt, sponsor- og oplevelsesmarkedsføring. Konferencen har i år den lovende titel Unbound. Jeg er glad for at se, at vores felts største spiller ,IEG, i den grad sætter et så vigtigt tema øverst på dagsordenen. Se her hvordan IEG selv beskriver konferencen:

Det er en helt nødvendig vinkel i et marked, hvor budgetterne presses af finanskrisen og virksomhederne konstant udfordres af myriader af nye medier, nye kanaler og måden at bruge dem på. Jeg ser frem til en god konference og glæder mig til dialogen her på bloggen.
/Kasper

3 kommentarer:

  1. Hvad står IEG for?
    Tak

    SvarSlet
  2. Hej, det kan lyde tosset, men det er vi faktisk ikke helt klare over. Det kan være en historie som den, at WPP står for Wired Plastic Products... Nu vi er her, skal vi nok lige spørge :)

    SvarSlet
  3. Så fandt vi ud af det. IEG står for International Events Group. Jeg talte med en i registreringdisken, som sagde at de fik spørgsmålet meget tit. De kommunikerer det ikke, fordi de ikke længere skaber events som deres kerneydelse. Men de har altså valgt at holde fast i navnet.

    /Mikkel

    SvarSlet