mandag den 20. september 2010

MEC Access modtog igen Rambuk priser

Fra højre: Kenni Halberg, Line Lykke Schmidt , Allan Askov, Michael Dal Larsen, Peter Tromholt-Qwist

På Mediedagen den 9. sept. 2010, var især to kategorier interessante med MEC Access øjne. Den ene var den TAKTISKE pris og den anden var MEDIAIDÉ prisen.
Begge priser gik til MEC Access (i samarbejde med MediaCom), og dermed er den samlede Rambuk høst de seneste par år oppe på 7 stk. i alt for MEC Access kampagner.
Første pris vandt Mediacom/MEC Access for TDC Privat med ”TDC Home Trio Åbent Hus 2010.”
Åbent hus-tanken virkede nemlig. 
Kampagnens grundige tilrettelæggelse, løbende tilpasning og skarpe eksekvering har betydet en høj konverteringsrate og et stadigt stigende salg af et kompliceret produkt.
Annoncørens butikker har været det egentlige medie, men møder i forsamlingshuse landet over med tilbuddet om et gratis måltid mad og muligheden for at vinde en mobiltelefon var, hvad der fik kunderne op af sofaen.
Her ses holdet bag kampagnen, der smilende modtog salens hyldest
I den anden kategori modtog MEC for HK Danmark med ”Ligeløn” kampagnen MEDIAIDÈ prisen.
I et benhårdt 2009, hvor ROI er blevet gentaget gang på gang, har budgetterne ikke efterladt megen plads til nye og innovative medie-idéer, men vinderkampagnen viser, at det alligevel har kunnet lade sige gøre.
Kampagnens budskab om at mænd i gennemsnit tjener godt 18 procent mere end kvinder i samme job, blev gjort relevant for målgruppen på en både overraskende og provokerende måde. Målet var, at budskabet skulle føles, og det var blandt andet en kønsopdelt metrostation med til at sørge for.
Og så skal man jo ikke glemme affødt PR for millioner.
På fotos ses fra højre: Kasper Petersen, Mathias Olesen, Jane Ravn, Marianne Becker Andersen og Thomas Ladefoged
Her ses holdet bag kampagnen med Country Manager hos MEC Access Kasper Petersen som Rambuk holder. 


En glad aften, der gav blod på tanden efter flere priser. Fortsættelse følger ………….


//Igx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar