tirsdag den 6. marts 2012

Kampagne beder ”Fodboldvor”

I forbindelse med forårspremieren på superligaen lancerer en af hovedsponsorerne en fræk TV-kampagne, der sætter fodbold højere end Fadervor. Filmene er instrueret af Jonas Elmer efter idé af Gorm Larsen & Zornig. SE FILMEN HER.

http://www.youtube.com/watch?v=I7jhqs4XV9k&feature=player_embedded

I en ny reklamekampagne, der går i luften som startskud på forårspremieren til superligaen, sætter Betsafe, der er en af Superligaens hovedsponsorer, ord på følelser til fodbolden.

Det sker med udgangspunkt i fansenes kærlighed til spillet og de danske klubber. Med en omskrivning af Fadervor, byder filmen på udsagn som ”Klubben vor, du som er i hjertet” og ”Hellig er dit navn, giv mig i dag mit daglige fix”.

Kampagnen lanceres i morgen, lørdag den 3. marts, og den er udviklet i samarbejde med bureauet Gorm Larsen & Zornig.

Filmene er instrueret af Jonas Elmer, som bl.a. står bag den anmelderroste film ”Let’s Get Lost” og ikke mindst er valgt som instruktør, fordi han har et stort bankende hjerte for fodbolden.

Betsafe begrundede netop sponsoratet af superligaen med de stærke følelser til fodbolden, da selskabet i januar måned fik licens til at drive forretning i Danmark, og samtidigt indtrådte som officiel sponsor af Superligaen.
- Det har været vigtigt for os, at reklamerne udtrykker den særlige passion for sporten, som man kun kender, hvis man har mærket den på egen krop. Det er fansene, der løfter fodbold fra at være et spil på en græsplæne til et drama med helte, skurke og vingesus af storhed. Vi mener, det er lykkedes med denne kampagne, og nu glæder vi os til at dele den med de danske fodboldfans, lyder det fra Tony Brandenborg, den danske country manager hos Betsafe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar