tirsdag den 8. juni 2010

MEC Access skaber overraskende succes for Femilet til Sex & The City 2

Fredagsforestillingen den 4.juni til Sex & The City 2 blev en oplevelse helt udover det sædvanlige for alle 2300 gæster , der intetanende havde købt billet i henholdsvis København, Århus, Odense og Aalborg.


I alle 4 byer blev gæsterne mødt af fotografer, piger iklædt nyeste kollektion og en oplagt Anders Breinholdt, der var aftenens vært - dog var Anders kun live tilstede i Imperial – i de andre byer så publikum en lille film med Anders Breinholt med samme budskab. Budskabet var at overraske alle gæster, der på forhånd troede de ”blot” skulle i biografen.

Før SATC 2 filmen indtog gæsterne en kølig Sommersby i foyeren uden at vide, at en særlig overraskelse ventede dem inde i salen. Under hvert sæde var en lille æske med lækkert lingeri fra Femilet nemlig på forhånd placeret, hvilket skabte stor begejstring hos det overvejende kvindelige publikum.

”Ideen bag konceptet var at overraske positivt”, forklarer Søren Koch, der er adm. Dir. I Femilet, ”og derfor har vi med vilje ikke lavet nogen PR for Femilet på forhånd.”

Sammen med Femilet lingeriet, der var leveret i alle størrelser, var der vedhæftet et lille brev som opfordrede gæsterne til at besøge Femilet butikkerne og bytte til den rigtige størrelse. ”Herved får vi også skabt trafik til Femilet butikkerne”, forklarer Søren Koch.

”Generelt fungerede konceptet og overraskelsen rigtig godt, og det var en stor glæde at overraske så mange almindelige mennesker positivt. For en gangs skyld var det deres aften, og det giver blod på tanden for lignende fremtidige events” afslutter Søren Koch.

For at forlænge kampagnens liv, fortsætter indsatsen nu via PR i medierne samt via sociale sites. Se Femilets Facebook site – Link til event 

Her er både pressemeddelelsen og fotos og film fra event’en gjort tilgængelig på Facebook og Femilets hjemmeside.

Links: http://www.facebook.com/pages/FEMILET

//SI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar