onsdag den 30. januar 2013

VM-sølv er 30 mio. kr. værd

Selv om guldet udeblev, har to uger med rød-hvide bedrifter på håndboldbanen og en VM sølvmedalje til håndboldherrerne givet holdets hovedsponsor, Totalkredit, reklameværdi i millionklassen.

Læs artiklen i Markedsføring her

onsdag den 23. januar 2013

Tiger Woods og Rory Mcllroy i Nike Golfs nye reklame

De to golfspillere Tiger Woods og Rory McIlroy sætter nye standarder for at lave hole-in-one i Nike Golfs seneste reklamefilm. Se filmen her:

 



Swedbank Arena bliver til Friends Arena

Fra at bruge arena-sponsoratet til at øge kendskab til Swedbank navnet, benyttes det nu i en CSR sammenhæng for at booste brand- og imagedelen. Navneskiftet har imidlertid ikke skabt stor begejstring blandt de fodboldfans, der ikke ønsker, at det svenske nationalstadion skal hedde andet end det altid har gjort.
 
 

Coca-Cola kampagnen "Artic Home"

 

Coca-Colas kampagne ”Arctic Home”, der støtter WWF’s arbejde for isbjørnen, rejste i fjor millioner af kroner i USA og Canada. Nu lanceres kampagnen også i 16 europæiske lande – herunder Danmark. Se filmen her:
 

Læs artiklen fra Markedsføring her

fredag den 18. januar 2013

Wozniacki spejler sig

Den danske tennisstjerne, som lige nu gør klar til næste kamp ved Australian Open, er også aktuel med en ny Adidas-film. Se den her.




Læs artiklen fra Markedsføring her:
http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/wozniacki-spejler-sig?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=unspecified

PR-bureau: Stil krav til kunden

”DSBs track record er så slem, at vi ikke ville arbejde med dem,” siger Andreas Hansen fra Propr.

Læs artiklen fra Markedsføring her:

http://markedsforing.dk/artikler/bureauer/pr-bureau-stil-krav-til-kunden?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=unspecified